Händelserikt

Helgen var fantastiskt händelserik och jag fick ut så mycket av den. I lördags hittade jag en matta för 400 kr på backa mattoutlet.. Helt galet! Stor, go o fin. Sen blev det en heldag i slottsskogen, plikta så Algot kunde leka, gick vid alla djuren, upp till utsiktstornet o gamla hoppbacken.. Så go träning oxå samtidigt då man fick kämpa sig upp för branta backar o gick väl typ 5-6 km iaf.. Kvällen blev det god mat o film. På söndagen fick vi följa med K till Ullared o shoppa :).. Blev alldeles lagom.. 600 kr för leggings, klänning, tröja, joggingdress till Algot, leksaker o massa smått nödvändigt som det alltid blir. Richard ringde o frågade om vi inte ville ha gratis cirkusbiljetter för han satt i kassan.. Han har uppträtt för dem förut så hjälper väl till ibland.. Så kl 18 hade vi vart hemma o lämnat saker o var på plats på cirkus. Jag hade inte varit sen jag var liten o Algot inte alls så det var superkul! Algot älskade det! Speciellt clownerna o hundarna.. Han satt så fint o var så gaaalet duktig hela dagen. Inga klagomål även om han satt i kundvagn halva dan o sen cirkus i två timmar.. Lilla kotten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback