vadå onödigt inköp??

Kom hem idag vid fem som vanligt och ställde fram för att äta lite flingor. Jag brukar käka dom dära Kellog´s K... tycker de funkar rätt bra.. I vilket fall som helst märkte jag att mjölken var slut när jag skulle hälla upp. Så det fick bli affären. Väl där så skulle jag ha de vanliga flingorna och Algot tyckte där fanns så många sorter och därför lät jag honom välja en han helst ville ha oxå i tron att han skulle ta nåt sånt där puffar eller annat barngrej som mer är godis än frukost, men han valde iaf kellog´s k med röda bär.. dyr och äckligt söt så jag tänkte inte äta den, men ok för denna gången. Så går vi hem och jag häller upp. Algot äter och nästan direkt börjar han plocka ut frukterna och lägga på bordet.. När han ätit upp så sa han "mamma, jag tar nog lite av de vanliga nu istället"... precis som att det var nåt annat han ätit nyss.. Barn alltså...




Kommentarer
Ida säger:

åååh han är bara för go den där Kotten!

2012-03-28 | 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback