träning

Igår sprang jag. Vad skönt det kändes. Har varit ute och promenerat mycket på senaste och varit så sugen på att springa, men det funkar ju inte riktigt när man har Algot eftersom jag bara har en liten såndära sulky att köra honom i. I vilket fall som helst gick det väl inte supersnabbt, men förhoppningsvis ska jag ha energin att fortsätta och kanske bli lite snabbare såsmåningom ;). har ju varit där innan så vet ju att det går om man bara vill. Det enda är ju att man helst vill allt ska gå på max en vecka typ hehe...

Har massor att göra, men så lite tid att göra det på. Är inte van att jobba hela dagar.


efter Göteborgsvarvet 2009... behöver jag säga att jag vill vara så vältränad igen??
...och smal :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback