Loving my new shoes

I lördags fick jag äntligen lite tid att få tag på skor. Fyndade ett par nike - sköna promenadskor typ, ett par lacoste - vanliga vardagsskor och så ett par cheap monday - canvasskor.. Sååå nöjd! jag som letat massa och knappt haft tid.. På freeport kostade dessa babies 900 tillsammans.. överkomligt tycker jag..

sjukt grymma och våriga färger oxå tyckte jag..


senapsgula cheap monday för sommarens soliga dagar ;)


röda lacoste för när man är lite på färgglatt humör


vita supersköna nike för långpromenaderna..


Kommentarer
Carro säger:

Fina skor :) Och fin design ju. Vill osså ha ny ;)

2012-03-27 | 13:55:35
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback