lördagstvätt

Japp idag ägnas förmiddagen åt tvätt. Nu när man har i sin egen lägenhet känns det allt lite lyxigt. Slipper springa fram och tillbaka över gården och ner i en källare varje timme en halv dag liksom.. 

Jag har den ovanan att alltid vakna samma tid som jag går upp när jag ska jobba.. jag vill inte vakna, men jag kan liksom inte hjälpa det. Så nu tre timmar senare är vi i full gång, har promenerat en liten runda, handlat, diskat, tvättat och självklart ätit frukost. Min lillgos har problem med astman idag igen, så det är konstant medicinering som gäller. Kanske jag ger mig på att bygga vägg idag.. hmm.. eller kanske inte... undrar om energin finns. 

I vilket fall som helst är det underbart med helg! Men var tog den dära solen vägen??? 

 

Kommentarer
Josefine säger:

Va kul att du börjat skriva här igen. Fin lägenhet du verkar ha fått å kul att du trivs på ditt nya jobb. Hoppas allt e bra med er! Kram

2012-03-18 | 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback