for the future

Idag har jag legat med migrän, så haft gott om tid att ligga o fundera..  funderat mycket på framtiden och vad jag vill göra. Det är inte lätt, men har fått så mycket sparkar i baken av min coach och jobbar nu iallafall mot ett mål. Det har varit mest prat och drömmar, men det får jag ju inte ut något av. Man måste ju våga satsa för att vinna. Jag är en kreativ person, jag har massor av idéer och känner mig ganska låst i att jag inte vågar ta för mig. Jag hoppas att det ska förändras. Jag har redan gjort så mycket framsteg så känner knappt igen mig själv hehe. Det är kul när det går åt det håll man vill iaf. Har verkligen varit på botten och hittat en väg uppåt.. det är tung och spännande uppförsbacke, men förhoppningsvis ska jag nå mina drömmar en dag..


                                                                                         foto: Hanna

I am my deepest shadow,
Something I can't ever neglect,
Rise above these ashes,
Or fall and fade away

- Inflames


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback