Fredag nalkas

Torsdagen går oftast ganska segt, men idag var det strålande sol och även om det blåste halvt storm så var det gott att kunna sitta och titta ut och låtsas att det var sommarvärme haha..Kul att jag börjar mitt inlägg i typiskt svensk anda. Vi pratar alltid väder. Det är faschinerande och varför inte vara typiskt svensk. Det stör mig inte så mycket, på just den punkten iaf :)... 

Tycker alltid arbetsdagen går så fort fram till lunch och sen släpar timmarna fram resten.. Man tänker allt man vill hinna med på kvällen, men när man slutar har man ju typ ingen energi kvar. Idag har jag dock fått en hel del fixat och inte satt mig ner förrän nyss. Skönt vill jag lova.

Har dock inte hunnit träna, synd för det är så skönt. Men varannan dag får räcka ändå tror jag. Nog bra att man sparar benen lite. Får alltid så ont i benhinnorna så fort jag börjar komma igång med träning. Vädret gör verkligen sitt i det här med träning. Är det fint och varmt så blir man ju så himla sugen på att vara ute och gå, springa, cykla!! Underbara tid vi har framför oss! Nu ska man passa på att njuta och bara sörpla i sig värme och sol och mysiga ljusa kvällar på stan... åh vad jag älskar sommaren.... o Göteborg!

Och på söndag spelar IFK första hemmamatchen. Denna säsongen hoppas jag på en grym återhämtning och roligt spel!



slut på massa svammel. Imorrn kommer mamma och pappa åter på besök. Vi ska bygga hylla o shoppa. Algot vet inte att hans mormor o morfar ska hämta honom på dagis imorgon. Han kommer bli sååå överraskad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback