Färg

Är inne i en fas nu där jag bara vill ha massa ljusa och varma färger. Kul när man får bestämma helt själv över sin lägenhet och kan ha vilka färger man vill så nu ska jag minsann ta ut svängarna.. jaja, inom rimliga gränser, men ändå.. har suttit många timmar framför datorn senaste tiden och letat efter den perfekta fondväggen.. här är några av mina favoriter just nu


Pip från Holländska Eijffinger.. grymt varm och färgglad.. skulle pigga upp vilket rum som helst ju...
Eijffinger är nog favorit om man ska välja efter märke.. de har grymt häftiga och lite ovanliga mönster.
vågar!


denna blir man ju glad bara av att titta på (eijffinger love of color)



ännu en sjukt snygg från eijffinger.. Helt annan stil, men såå cool o helt i min färgsmak


lite för mörk, men ack så snygg, även denna av holländarna


är oxå lite sugen på en tapet av Hanna Werning.. denna är ju ljus, varm och snyggt somrig.. Märks det att jag är inne på orange och rosa??


lite mörkare mysfärg på denna av Hanna.. Jag gillar oxå! svårt att bestämma :/


me liiike!! så ska det nog se ut i min soffa om jag får lite tid över ;)


självklart får josef franks blommor oxå vara med i tankarna när man ska bestämma.. Såå underbar


inte att underskatta Ferm living, där jag faktiskt gillar typ hela kollektionen av retro löv och former.. grymt!


Så vad tusan ska man välja????????



Kommentarer
Ida säger:

Hej syrran, tittar in och läser lite ;O)

Jag gillar de två första bäst, och sen den lite mörkare rosa av Hanna.

Puss o kram!

2012-03-28 | 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback