Tobbes student

Eftersom jag var ledig även denna dag lånade jag Kott en dag extra och vi följde med och kollade när Tobbe tog studenten. Det var jättetrevligt :)..massa glada studenter överallt och allt sjungande. Man ser tillbaka på sin egen tid och kommer på att det är nästan 10 år sedan nu.. shit när blev man såå gammal?? 
På väg att hämta Tobbe i stan efter han åkt lastbilsflaket några timmar och skrikit sig hes så ringde de från Äldreboendet och ville jag skulle börja på måndag redan.. tjiiiiihoooo!!! 

Efter fest och mat och vovve-,katt- och kaningos lämnade jag Algot hos sin pappa

Grattis Tobbe!!!!!

Algot var lycklig som både fick sitta bredvid Tobbe och låna hans mössa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback