på egen hand

i tisdags var jag ledig så då passade jag på att betala räkningar och fixa massa papper. Alltid så himla skönt att få sånt gjort. Alla papper som bara läggs på hög för att ta tag i "sedan". Jag hann även med en springrunda. Har blivit ganska flitig nu. Inte för att det på något sätt går fort än, men det börjar arta sig till att flåset räcker längre än 2-3 km iaf. Det är ju alltid possitivt eller ? jag har blivit bra på både att träna och äta snällt för min mage, som sedan ínflammationen varit väldigt lättirriterad och kassa annars. Jag var hos min coach på eftermiddagen och vi bestämde gemensamt att jag skulle ta sommaruppehåll. Så mycket har hänt med mig sedan jag började där i höstas. Hon tyckte att jag gjort enorma framsteg och var en helt annan person idag, med mognad och självständighet och beslutsamhet. Jag är glad och harmonisk och njuter av livet just nu, tar det lugnt och tar mig framåt med små bestämda steg. Jobbet gick jag på i onsdags första kvällen själv. Det gick jättebra. Och idag jobbade jag igen. Ju mer jag är där desto mer faller jag för de gamlas charm och personligheter. De är fantastiska och jag trivs bättre än jag kunnat hoppas på.. än iaf. Jag tar en dag i taget nu och försöker faktiskt få ut så mycket minnen och glada dagar av denna sommar som bara möjligt går.
När man mår bra ska man ju passa på att njuta, det behövs för jobbigare stunder i livet.. O just det.. jag har gått ner 9 kg. Happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback