Helg, lillfest och omstart

Lördagen jobbade jag till två.. Det var jobbigt som vanligt. Men det fick gå. Såndär ångest som man bara kan få av att verkligen vantrivas. Men nu fanns det ett slut på det iallafall. På kvällen blev det grillning med Kenneth och Tony. Tony är kock så han fixade käket mest jag typ bara gjorde sallad och kollade på hehe.. det blev sent och vi hade skitkul verkligen! sen fick jag ge upp för jag skulle ju upp och jobba igen.. Söndagen gick bra halva dagen. Jag fick sedan väldigt ont i magen. Skulle jobbat till 21, men blev bara till 16.. sen var det hem och vila upp sig till nya jobbet. På dagen ringde hemtjänstchefen och sa jag hade kört i sönder deras bil.. VA??? jag fattade ingenting.. kändes som det nästan inte kan bli mer galet. Kändes skönt att få säga att jag inte skulle komma tillbaka mera då.  Så ikväll började jag då gå bredvid på hemmet. Det var heeelt annat än att köra runt i hemtjänsten ensam. Här var trevlig atmosfär och roliga medarbetare. Dessutom nära till jobb och nära till dagis. Känns ganska bra även om det är första passet. Imorgon ska jag gå bredvid på dagen oxå. Lite nervöst att börja på nytt jobb men efter förra så kan väl detta knappast vara värre iallafall..Tror detta är bland de första gånger som jag tycker förändring är väääldigt possitivt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback