Blandat

Ojdå, har varit fullt upp denna vecka. Mycket att hitta på. Har även varit en väldigt händelserik helg med massa skoj. Bland annat varit ute på nya innestället "hotel post" med Kenneth m.fl. för han fyllde 45.. sett "hungergames" på bio (en galet bra film enligt mig) och spelat äventyrsgolf i slottsskogen. I det stora hela nöjd förutom att jag inte hunnit träna så mycket. Hann inte heller ikväll, eller orkade inte. Vet inte vad som är värst egentligen. Det e nog att inte orka faktiskt.. för då har man inte ens en bra bortförklaring till varför man inte gör det. Dessutom talar det emot sig självt eftersom man ju blir piggare av att träna och det är ju därför jag gör det.

Nåväl. Har åtminstonde Algot idag igen. Hämtade honom i eftermiddags på dagis och han började direkt tjata om att få leka med Max imorgon. Jaha, då har det satt igång med det där "ta hem kompisar" tjatet igen. Det slutade ett tag eftersom jag aldrig hade tid, men tillåter man det en enda gång så e det kört sen. I vilket fall som helst så förklarade jag för honom att mamma fyller ju år imogon och vill ha sin Algot hos sig.. Då kontrade han bara med att han kunde ju ta med sig Max på kalaset..kalas? haha..  Det slutade med att han fick leka med honom om han ringde själv och frågade. Det höll tills Max mamma svarade och då gav han mig telefonen i smått panik och sa att nu var det min tur att prata. Så bestämdes att han ska till Max imorgon iallafall. Blev perfekt för de var lediga imorgon så han får ha eftermiddagen där och sen är han ändå hemma med sin mamma på kvällen :)



Kommentarer
Ida säger:

hahaha, goa Gotten! ;O)

2012-04-24 | 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback