Inget nytt från fronten

Har inte hänt så mycket egentligen.. Försöker hinna med min vardag o göra lite kul däremellan. Hämtade min Kott på dagis idag. Längtat massor efter honom. Leo o han började tjata om att leka o L:s pappa var där samtidigt för att hämta så för en gång skull sa vi ja. Blir ju ofta att det känns för sent o för krångligt annars.. De blev helt överlyckliga o Algot berättade ju allt om nya lägenheten o visade runt o var såå stolt över sin koja o sina grejor (kändes ju väldigt bra att höra att han e nöjd sådär hehe) .. Han pratade så mycket gott om att flytta o bo såhär så Leo sa till M när han kom för att hämta, att han ville ju oxå flytta o ha alla leksaker med sig mm mm hihi.. De lekte iallafall hur fint som helst o så käkade vi lite ris med korvgryta... O så hade vi riskladd, eller de kladdade o jag torkade upp sen :).. Kul hade dom iaf! Vid sju åkte han hem o Algot somnade ganska fort.. Nu ska jag krypa ner bredvid. Natti




Kommentarer
Peo säger:

Men hallao, du har finkameran hos dig, använd den.

2012-04-19 | 08:32:00
Bloggadress: http://www.peoh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback