bara lite kort

ja, egentligen har jag massor att skriva och många bilder att lägga upp, men jag är stressad som en tok idag, ska vara klar med friggen imorrn. Vi kommer nog få sitta ett tag ikväll alltså..  så jag återkommer med mer substans imorgon istället.. då är det dags för coach, är riktigt nyfiken på det där och jag hoppas det ska ge mig mycket.. i vilket fall som helst så sköter jag träning hyfsat nu.. med två dagar i veckan schemalagd träning.. om man sätter för höga krav blir det ju bara fel eftersom man då känner sig dålig om man inte kan leva upp till dem.. så, två dagar och allt som man tränar mer är ju bara ett plus då.. brukar bli iaf två långa promenader i veckan osså.... Har blivit endel bättre med maten oxå, så det börjar gå åt rätt håll.. tre veckor sedan jag började nu så man kan ju inte räkna med underverk, men 5 kg de första två veckorna och sedan ytterligare 1 den sista... så  3 veckor och 6kg.. Det är jag ganska nöjd med ändå! heja mej! :)

Kommentarer
emma säger:

Heja heja va duktig du är !!!!

2011-09-10 | 12:33:04
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah - mamma till Devin & Vilde säger:

Längtar tills mars så jag med kan börja igen ;)

2011-09-11 | 17:19:45
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback