Präktigt eller :P

Idag hämtade jag Algot på dagis redan vid halv två. Bestämt sedan innan var att Leo, Algots bästa vän på dagis, skulle följa med hem och leka. Så de väntade klart i dörren när jag kom och skrek av glädje. Fröknarna sa att de inte pratat om annat hela dagen hehe..

Det blev klart massa fix med batteri till alla racerbilar och så skulle det bli tävling.. Leo hoppar upp o ner och tycker det är så bäst att han ska få ha blixten Mc Queen och säger nöjt : "jag kommer vinna!! yeah!!" varpå Algot utbrister : "Det viktigaste är inte att vinna Leo, det är att ha kul!" hahahaha...

 så här brukar han inte säga, utan han brukar vara den som säger att han kommer vinna så kände att det var mina egna ord som pluppade ur sötnosens mun och jag kunde knappt hålla mig för skratt!! haha.. funderar på om det är alldeles för präktigt att lära honom sånt, fast det e strunt samma.. Så tycker jag det ska va, så det så! Min gosegubbe.. nu ska jag sätta mig i tv rummet och lyssna på deras snack om djungelboken. De e så goa o roliga att lyssna på! .. Mer riskaka önskas, got to go! :)


Kommentarer
Sandrah - mamma till Devin & Vilde & bebis på väg säger:

Haha va gulligt sagt. Lillgammalt!

2011-10-14 | 13:24:45
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback