Nyheten...



Så då var det några dagar sedan vi gemensamt bestämde gå ut med det offentligt. Det är inte så att detta kommer plötsligt eller är något vi inte tänkt genom. För de flesta alltså ingen chock eftersom det varit slut redan under lång tid, men vi valde nu att det var dags att göra de sista stegen i uppbrottet då båda är redo. Vi är så tacksamma att all familj och vänner är så stöttande och förstående för vår och Algots skull. Detta kommer bli bra även om det såklart är jobbigt ibland. Vi är vänner och pratar mycket, har gjort hela tiden. Letar lägenheter tillsammans att byta med denna fina vi har. Jag är ganska kräsen. Vill ha en central med rum till Algot och gärna fin gammal med trägolv och stuckatur. Jag vill inte bara "nöja" mig med något, inte just nu. Jag vill ge mig själv och Algot trygghet och hemkänsla. Algot är förståss prio ett. Vi ska göra allt i vår makt för att detta ska bli så "lätt" som möjligt för honom.




Så nog om detta för alla er nyfikna där ute..


I övrigt händer inte sådär jättemycket. Jag söker jobb o läser... och tränar, Fast inte just nu för jag har såklart åkt på en feteförkylning igen.. Imorgon fyller min älskade underbara 4 år.. det är häftigt! han bara växer och växer och blir goare och goare. Kärleken till sitt barn går ju bara inte att beskriva. Vi ska bara fira han lite imorgon och kalas blir det lite senare i skåne och sedan med hans kompisar här uppe.


Kommentarer
D.(B).B. säger:

Ni är bäst!

Jag vet att vi inte är lika "nära" varandra som förr och att detta kom som en nyhet för mig. Jag lyckoönskar er båda och tvivlar inte en sekund på att A kommer som prio 1. <3

2011-10-24 | 23:58:58
Sandrah - mamma till Devin & Vilde & bebis på väg säger:

Oj ska ni gå isär? :/ Grattis Algot!

2011-10-25 | 11:49:24
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback