Bättring?

Har varit yr ett bra tag. Varit nära att svimma flera ggr och supertrött. Detta även när jag e mitt i ett träningspass, börjat gäspa och kroppen inte varit alls lika alert som vanligt. Dessutom så mycket myrkrypningar att inte kunnat sova. Allt det plus att jag sökte precis för samma symtom för ett år sedan utan få svar fick mig att gå till läkaren igen för någon vecka sedan. I tisdags fick jag sedan svar att jag hade lågt blodtryck och B12 brist samt annan vitaminbrist så nu är det till att knapra några till tabletter om dagen. Ska bli skönt att få energi igen, hoppas det funkar bra!

    
















Kommentarer
Ida säger:

hoppas det blir bättre nu då! ;O) pöss på dig!

2011-10-27 | 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback