inget nytt på fronten..

dagarna går så fort och jag har så mycket att göra med skolan. Tur man haft lång semester för nu e det verkligen fullt upp. Ibland längtar jag verkligen efter ett jobb och en struktur på vardagen. Det kan bli lite väl lite rutin på vardagen att vara hemma eller gå i skolan. Dessutom kan man aldrig slappna av för man känner man måste göra skolsaker hela tiden, även när man inte gör dem.. så kvällar och helger blir inte vila på samma sätt, man kan inte somna och sover för lite osv. Väldigt krävande. Jag mår inte bra just nu. Vill hitta mig själv igen, en bra vikt och gott självförtroende som för något år sedan. Träna mycket mer regelbundet och skärpa mig i det mesta. Jag ska försöka en dag i taget och få lite gjort varje dag. EN sak om dagen av de mål man sätter upp. Det kan ju inte vara så svårt!

En del i denna förändring tänkte jag skulle vara att ta upp bloggandet igen, efter ett långt uppehåll känner jag att det faktiskt gav mig en del att bara få spotta ut alla sina tankar i skrift.. typ som en dagbok fast man kan få lite uppmuntran och råd på köpet! jag gör en försök iaf.  Nu ska jag fortsätta med skolarbetet. Har tränat både idag och igår och det ska jag vara nöjd med just nu! possitiva tankar!




Kommentarer
emma säger:

**Oh va jag hoppas att snart mår bättre & hittar dig själv igen, vet hur det är att ha det känslan, tog mig lång tid att komma tillbaka men jag kom tillbaka som en annan människa, tryggare och mer säkrare med "båda benen på jorden". Jag kommer att läsa och försöka peppa dig på vägen för jag vet att vägen inte alltid är rak. Men även en krokig väg kan va vacker. ha det riktigt gott, kramen/Emma**

2011-08-14 | 17:55:43
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Carro säger:

Kämpa på vännen! Du fixar det. Inte kul att må dåligt, mår själv ganska dåligt just nu. Jag hoppas du snart mår bättre och kommer in i gamla vanor igen. Många kramar

2011-08-14 | 19:17:05
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback