Heeej alla

Förlåt att det är så tomt här. Jag är så beroende av min kamera för att göra roliga inlägg känns det som.. och den har jag ju inte tillgång till här nere. Det har hänt en heeel del under den tid jag inte skrivit iaf. Jag har bland annat fått min första lön.. weeeeee!! det var välbehövligt och kul. Vi åkte till Ullared och fyllde på klädförråden en hel del. Det har även blivit lite förbättringar i lägenhet osv. Bilder kommer såsmåningom ;) .. Jag älskar för tillfället att laga mat. Det är jättekul att komma på alla ny spännande rätter och det blir oftast riktigt gott. Bättre än jag trodde på det där med matlagning. Men har i och för sig aldrig tyckt om att stå vid spisen innan så kan ju varit därför hehe.. Nåväl.. Min Algot blir bara större och större. Han pratar på som aldrig förr, har ett grymt 3års humör precis som det ska vara :) Jag jobbar fortfarande mån-tors nere i Lund och spenderar helgen hemma i Gbg. Det blir mycket pendlande och mycket tidiga mornar, men det funkar faktiskt bra. Trivs super och har roliga arbetsuppgifter. Det mest konstiga med perioden är att jag svimmar hela tiden och har därför inte vågat träna mer efter min tappra start att komma igång för sådär tre veckor sedan.. Nåväl, allt har sin tid..

nu sitter jag som ganska ofta, i min säng över kontoret i Lund och bara slappar lite. Jag har ingen tv och inget annat att roa mig med direkt, så det blir musik, dator och promenader.. samt matlagning ;) .. det är smidigt att bo här och verkligen mitt i centrum, men det är jobbigt att vara så långt ifrån min lilla Algot. Det är som att de växer ännu fortare när man inte får träffa dem hela tiden. Nej, känner att jag mest babblar..ska verkligen försöka hinna med att göra en seriös bilder-uppdatering till helgen. :)  natt sålänge


Kommentarer
Carro säger:

Saknat dig här Hannah! Hoppas dina svimningar försvinner snarast. Du måste ju kunna träna inför varvet =P



Ser fram emot bilder :) KRAM!

2010-10-06 | 10:14:48
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Ida säger:

Åh det var på tiden man fick höra lite här! Jag måste ta och ringa till er när du är hemma en helg nu, vill babbla lite för jag saknar dig!! Hoppas du blir bättre snart så du inte svimmar hela tiden. Kan vi inte skypa så jag får se er, och prata med Gotten också? Vi kanske kan chatta en kväll nu snart fast du är i Lund också? Pöss på dig så länge!

2010-10-06 | 11:13:57
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback