Åh du ljuva sommartid... ??

Usch. Tänkte jag var uppe tidigt idag, men klockan bara lurades ju! Segt att gå upp och märka att man fortfarande har ont i magen och hela kroppen. Undrar när detta ska lägga sig. Man känner sig inte speciellt sugen på att hitta på något, men är alldeles för rastlös för att ligga stilla en hel dag också. Jag är inte så bra på det. Skulle vilja virka något, men kommer inte på nåt kul. Känns lite dumt att virka fler mössor nu, mest för att det ju börja bli vår och man kommer behöva mössa max en vecka till..

Vi gick iaf igår, en timme. Jag måste ju för tusan hålla uppe flåset liiite. Skönt och hyfsat varmt. Kvällen spenderades framför Barca-match (äntligen har Zlatans måltorka släppt en aning iallafall) och night at the museum, som jag tycker är en väldigt rolig film faktiskt. Han är ofta lite väl galen i sina filmer, Ben Stiller, men denna funkar väldigt bra.

Peo tyckte dessutom vi skulle vara duktiga och vara med på "earth hour", så han släckte allt och tände massa ljus och vi spenderade timmen att busa med Algot, vi spelade fotboll i vardagsrummet haha..




Kommentarer
Sandrah säger:

Hur ofta är det där earth hour? Är väl ganska ofta känns det som..

2010-03-31 | 12:12:32
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Hanna svarar säger:

Ingen aning faktiskt.. det har nog varit en gång tidigare :)

2010-03-31 | 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback