Kiss

vi blev ju som sagt kvar i skåne efter intervjun i Lund. Passade på att träffa Emmy som var hemma från Umeå på besök.. supermysigt att umgås lite! vi var på bia oxå, "the A-team" .. sjukt rolig och bra action. Jag rekomenderar!!

hann med vara hos min mormor o morfar en del osså, sen kom Peo lagom till fredagkvällen.






Var hos Linus o Carro på lördagen. Trevligt! spelade kort och kollade fotboll såklart.. VM har ju börjat!! det har väl ingen missat!! :)









söndagen åkte vi sedan med Algot till sin farmor o farfar och runt 5 på eftermiddan begav jag o Peo oss till Malmö med mamma, pappa, Lina och Jonas.. Hittade ingen parkering så ställde oss på ån gräsplätt där 100 andra bilar redan stod.. alla fick 600 spänn böter.. TACK!! I vilket fall som helst gick vi in på malmö stadion vid halv 8 och kom lagom till Mustasch började spela.. fick vänta en stund innan huvudnumret, men vilken show när KISS entrade scenen!! heeeelt sanslöst häftigt och mäktigt var det!! :) De avslutade med alla de kändaste låtarna på rad och wooohoooo vad nöjd jag var med min present!!




förband mustasch.. ralphie ;)


Kiss!!!



'


in the golden circle.. skitbra platser, skitkass kamera.. fick ju inte ha med min systemkameran in så hade bara mobilkameran.. så jääääkla grym avslutning iaf!!

måndagen blev varm o skön. Jag slipade lite lister med mamma. Tova var där och lekte med Algot och så även Lina. Alla hade tagit ledigt eftersom det blev sent dagen innan. på tisdagen blev det Götet igen. Algot fick vara på dagis ett par dagar och leka. Jag hade det gött i solen och städade lite mm.


Kommentarer
Ida säger:

Härligt härligt! bra ni hade skoj! :O) lite avis på att ni va allihop utom jag... hihi men men snart kommer jag hem! ska ni med till örn då? pöss o kram!

2010-06-21 | 13:41:05
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback