Lite bilder då da!


Vårt nya sovrum, Algots gamla :).. sytt nytt överkast av ett tyg vi köpte för ett par år sedan att ha på balkongen på gibraltargatan, men blev aldrig av sedan.. Köpt ny matta o spotlight.. gardiner ska jag ha i svart, bara inte hittat nårra än..tavla ska bytas ut till en jag ska skriva ut i svartvitt på skolan.. kommer bli toppen.. ni får se snyggare, mys-bild senare


Skitarg Algot.. jag försökte fånga hans utbrott på film, men då blev han plötsligt glad o snäll igen. Hans trots började för länge sen, men den blir bara värre o värre känns det som.. nu har det förhoppningsvis nått sin allra värsta topp, för det är inte klokt vad han testar oss.. Jag fick sitta o hålla fast honom o trycka in tre skedar yoggi innan han över huvudtaget gick att få kontakt med.. snacka om mataggressiv!!!


Algots nya rum.. datorn fick dock vara kvar här inne.. men det är stort och rymligt att leka här.. vi behövde inte den ytan, för den blev bara tvätthög o skit.. Här finns till o med plats för myshörna till Algot.. jättefint tyckte vi..




kan ligga o kolla på film så mycket han vill.. om han nu bara kunnat sitta stilla så länge :)




mitt projekt i tvrummet är i full gång.. orkar inte vänta tills det e färdigt så ni får en förhandstitt


kommit en bit till.. kommer nog bli fint.. ska komma till massa mer grenar bli bredare.. nåväl.. det kommer

Kommentarer
Emma säger:

*Jättefint*

2010-04-23 | 07:12:49
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Sandrah säger:

Pillar han inte en massa på datorn om den är i hans lekrum?

2010-04-23 | 07:35:47
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Ida säger:

jättebamsefint!!! :O)

2010-04-26 | 07:37:01
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback