Tjejkväll

fredagsförmiddagen var jag hos läkaren med algot eftersom Lina blivit så dålig och Algot hade lite samma symtom.. han fick inte vara i väntrummet ens. de var väldigt noga med att han var potentiell smittorisk för hela stället.. eftermiddagen spenderade jag till att städa hemma. Jag fick iordning alla kartonger inne i vårt sovrum och hittade dukar, skålan och blommor som jag kunde placera ut, samt gardiner o mattor.. blev riktigt fint i hela lägenheten utom då möjligen sovrummet hehe.. Anna, Åsa (som hälsade på från öland) och Signe kom på kvällen. Vi skulle snacka och sedan gå ut på pub var det tänkt.. så blev det inte riktigt.. vi snackade och drack vin o lite grogg.. sen snackade vi lite mer hihii.. kom alltså aldrig ut. Men var en helt underbar kväll, med tjejer jag inte träffat på jättelänge! 







nytt linne, stockholmsinköp :)

tyvärr blev det inte fler foton den kvällen som går att visa haha..

Algot var med mig i skolan mycket förra veckan sedan.. Han fick ju dagisförbud av läkaren i väntan på provresultaten. Det var inte lätt att få nåt gjort, men vad gör man!! .. sista dagarna fick han ändå tillbaka och i fredags kom beskedet att han har salmonella. Vi har nu fått restriktioner att följa. Är han dålig i magen får han inte vara på dagis. Men som tur är så får han iaf vara där annars.. hade inte varit skoj att få hemma med honom nån månad nu. för det kan verkligen ta så lång tid innan han blir frisk. Seeegt..  


Kommentarer
MLE säger:

Åh stackars liten, hoppas han snart kryar på sig.

2009-10-27 | 08:25:08
Bloggadress: http://livetfranminsida.blogspot.com
Sandrah säger:

Oj stackars honom :(

2009-10-27 | 10:18:59
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback