Hammerfall

Där jag avslutade förra inlägget börjar jag nu detta. Fredags gick jag hem vid 3 o gjorde vid mig. Peo kom hem tidigare och vi begav oss till Ola på förfest runt 5 (pappa hade vid detta laget oxå kommit och mamma o pappa var Algotvakter för kvällen). Sofie, Marcus, jag, Peo, Ola samt hans syster och hennes nya kille förfestade, lyssnade på både bra och mindre bra musik haha.. (Peo sjöng blå mörka ögon)... Oh well.. vid halv 9 begav vi oss till Scandinavium. Kom när andra förbandet nästan var klart. Var bara att köpa en öl och passa på att gå på dass, samt käka en burgare i väntan på huvudnumret, HAMMERFALL!! Vi hade denna gång ståbiljetter och tog oss fram i folkhavet. Hamnade ett par rader bak, men såg bra ändå och det var bra ös. Till skillnad från Judas Priest konserten så är jag underbart nöjd med denna! tyckte de var skitbra och jag kunde sjunga med i alla låtar, vilket ju gör det hela ännu bättre =)..  tack vänner för en skitkul kväll! (även fast ni alla inte tyckte konserten var fullt lika bra som jag gjorde hihi)

Självklart hade jag kameran med mig, vad annars liksom? :D :D :D


jag o FieMarcus
bättre rockfoto denna gång?

syskonen Tengblad


Sofie försökte visa oss nån dans.. vi var inte så bra =) haha..


we rock
me and babe


SKÅL!

Snygga gula öronproppar haha


Cans och Dronjak! yeah!


Dronjak med snygga gitarren :D


Jocke Cans


Pontus, Oskar o Fredrik rockar loss!! :)


Oskar stylar o kastar gitarren i luften =)

Kommentarer
Carro säger:

Har du löshår? Va ju jättefint! Ni ser ut att haft roligt :) Kram

2009-03-29 | 23:07:41
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

Va kul ni ser ut att ha haft det =)

2009-03-30 | 10:14:58
Vickan säger:

Ibland behöver man komma ut och unna sig lite trevligheter. Ni ser ut och haft väldigt roligt.

Håret på dig är ju bara så bra. Du ser ut att må riktigt bra Hanna, det skimrar ju om dig :-)

2009-03-30 | 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback