Klädrensning

Japp.. I söndags började vi rensa ut gamla kläder. Det var verkligen på tiden.. Peo slängde halva sin garderob o jag är inte halvfärdig med mitt hihi.. Det ligger kläder i hela lägenheten just nu. Måste göra färdigt. Det har dock varit för varmt att röra sig här inne, så vi jobbar långsamt..  :)..här är lite som åker i soptunnan en gång för alla iaf! 


byxor från förra året


20 cm mindre runt höfterna så kan man inte räkna med att byxorna fortfarande skulle passa ;)


Dessa var helt klart störst.. sitter som clownbyxor hihi (ursäkta superkass bild )

Idag har jag för övrigt varit på Vrångö, ute i Göteborgs skärgård, med Maria och Algot. Vi åkte vid 9 och var hemma igen vid halv 6. Tog spårvagnen till Saltholmen och sedan båten så långt ut man kan komma. Där är barnvänligt, det visste jag eftersom jag o Peo varit där en gång innan för tre år sedan. Vi la oss iaf på en plats där vi fick vara lite för oss själva för att vi hade legat mitt i smeten igår o ville ha lite variation :).. Vi käkade sallad till lunch direkt när vi kom runt 11.30, mycket gott och hade en hel del frukt o gott att fika senare. Algot somnade efter maten o vaknade inte förrän vi skulle gå, så han varken badade eller lekte nåt där ute hihi.. jag o Maria badade flera ggr o solade o hade det gött iaf. På väg på båten skulle jag ta kort för det är ju så himla fint, men upptäcker till min fasa att kameran har lämnats hemma.. OH NO! tog mobilfoto, men får klart inte över dem till datorn heller.

Kommentarer
Carro säger:

Oh my god!!! Vad du gått ner i vikt! Det är såna här bilder då man verkligen ser vad som hänt. Det syns ju helt klart på dig oxå. Men svårt att fatta att du haft dom byxorna liksom. Du har verkligen kämpat! Fin är du...o brun oxå :)

2009-06-30 | 23:12:36
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Amanda å Alice säger:

Jisses vilken kämpe du varit! Imponerande! Ett stort grattis från oss. Kramis Amanda å Alice

2009-07-01 | 00:05:58
Bloggadress: http://fbkmandis.blogg.se/
Sandrah säger:

Shit jag blir verkligen imponerad av dig!! Du är duktig som fan och helt klart värd en medalj :) Hoppas jag också lyckas gå ner i vikt!!

2009-07-01 | 09:23:27
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
daniel säger:

Well done!

2009-07-02 | 19:40:43
Jenny säger:

Vad du har kämpat! Superduktigt! Kram

2009-07-03 | 15:51:26
Ida säger:

Shit vilken skillnad! hihi roliga byxorna ser ut på dig nu. Jag är så glad för din skull syrran! kramiz

2009-07-07 | 05:10:31
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback