AC DC

Japp, efter varit besviken ända sedan biljetterna släpptes i julas och jag inte fick tag i nån, så fick jag då ändå en tillslut. Ståplats till och med.. Patrik, Kristina o mina goa kusiner Victor och Kalle skulle upp med typ 4 till o se koncerten. De åkte med ett gäng från Göinge som bestod av 4 bussar fulla med fans =).. därmed var det ju ganska troligt att någon skulle skita i att åka med.. och så var fallet. Patrik lovade hålla utkik och ringde som sagt då på eftermiddagen och sa att han fått tag i.. överlyckliga jag gjorde mig klar och väntade på att de skulle komma upp så vi kunde förfesta. Det dröjde dock ett bra tag o de förfestade redan för fullt på bussen, så jag gick till Ola vid 4 o förfestade med honom o Jocke ist. Vi gick sedan till trädgårn o fortsatte ett tag..

på trädgårn




alla tryckte under taket för det regnade rätt bra i början av kvällen.


Rockgrabbar :D






Jocke dansar :)





festade nästan till 8 o då mötte jag upp med det glada skånegänget :)..
vi pallrade oss iväg till arenan.. missade nog bägge förbanden och kom lagom till AcDc började. Vi stod ganska långt bak, men trängde oss fram såsmåningom


me and the boys


Patrik ser lagom förvånad ut  haha




Patrik, jag o Victor har skoj


började stå långt bak tills de sjungit nån låt




hade gått att komma ännu längre fram men jag fick inte nån med mig :)..grymt ös i vilket fall som helst


LITE folk där va :) haha


undra om Kalle hade skoj? ;) ..söt iaf haha


jag o Kalleballe vrålade så vi typ inte hade nån röst kvar efteråt


Victor var osså i full gång



grymt bra koncert..

spelade in alla de bästa låtarna, samt filmade oss en hel del osså. Inte helt lätt att hålla kameran still när man hoppar o sjunger med, så inte många som går att visa ens.. men här är ett litet urval. You shook me all night long så sjunger jag o grabbarna oss hesa :)

Gitarrsolot.. vi roar oss


 
grym show.. galet..

 
yeahh, yoooouu...shoook me aaaaaaall night long...

Efter koncerten åkte skånegänget hem direkt. Så himla glad att jag fick gå med dem, ni e ju underbara!

Själv gick jag in till avenyn för efterfest med samma killar jag började kvällen med. Vi dansade loss på Dimond dogs. Skiiiitkul hade vi. kvällen slutade runt 4 då jag begav mig hemåt.


Jocke stod inte stilla tillräckligt länge för jag skulle kunna få en bild på oss alla tre.. men lagom glada o grymt ös.. tack för trevlig kväll ;)


Kommentarer
Sandrah säger:

Verkar haft det toppen :D

2009-06-24 | 11:25:22
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
daniel säger:

Verkar vara bra tryck. Grattis.

2009-06-25 | 08:13:44
Carro säger:

Ja det är synd att du inte har lite närmre hit. Hade ju varit kul med sällskap :) Linus är i Svedala idag. Skulle prata med han som äger företaget där han förmodligen ska börja.



Ja vi får hoppas Leons bajsande snart återgår till det normala :) Är kanske värmen eller ngt... Gör ni idag då? Kram

2009-06-28 | 14:24:42
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Ida säger:

Vilken tur du fick biljetter till slut! Så gärna som du ville gå på den konserten! Kramizar

2009-06-28 | 14:41:44
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback