Lite sådär

jag vet att det kommer bli bra i den nya lägenheten. Jag vill ha nåt större. Jag vill att Algot ska få sitt eget rum. En 4:a kan man ta senare, detta räcker så länge och den är ju jättemysig, o förhoppningsvis inte lika varm.... men just nu så är jag bara ledsen. Vi har varit och sagt upp vår lägenhet. Perfekt att passa på när Peo inte jobbar ju. De har inte allt för smarta öppettider där, mellan 8-9 och 12-13... that's it..
Jag stod och höll tårarna tillbaka när jag skrev på pappret. Det är helt enkelt för mycket minnen här för det ska gå lätt. Missfallet och sedan Algot.. från att varit på botten till att bli det starkaste jag någonsin varit... allting har hänt här...jag är trygg HÄR!.. När jag flyttade från Lövgärdet var det bara lättnad och jag tvekade aldrig en sekund. Men nu... nu är det faktiskt riktigt jobbigt. Jag vill ju bo kvar i detta området. Det är ju vårt hem! känns som det har varit  i evighet..  En tår trillar faktiskt nu.. 

 

nästan exakt tre år blev det här....i vår alldeles nybyggda lägenhet med terass o diskmaskin, centralt o 5 min till skolan.. sällan man har sån tur! Nu är det dags för någon annan att ha det. Nr 2 att bo i denna lägenhet.




Den kommer nog snart ut på www.boplats.se 


Kommentarer
Ida säger:

Jag vet att det är jobbigt att flytta. Jag trivdes så jättebra i Skövde också och det var jättejobbigt att lämna alla och allt man hade där. Men nu har jag alla fina minnen kvar och många kompisar. Och jag trivs alldeles bra här i Madrid med min Carlos :O) så det kommer att bli bra ska du se! Många kramar!!!

2009-07-20 | 17:03:15
Bloggadress: http://madrida.blogg.se/
Camilla säger:

Åh ja jag förstår dig att det är tufft att byta lägenhet! Ni har ju det så grymt där med nära till allt och härlig terass dessutom...men ni kommer säkert trivas i er nya lägenhet. Ni kommer ha nära till Slottskogen och andra mysiga platser. Linne och Hage är inte heller fel ;-)



Stolen du kommenterat är ifrån IKEA och kostade 229:- tror jag. Den gillar han jättemycket! :-)

2009-07-20 | 22:16:18
Carro säger:

Inte ska du vara lessen Hannah. Men jag förstår dig. Har haft samma tankar som du varje gång vi flyttat. Funderar alltid på om man gjort rätt eller inte. Och som du säger - en massa minnen. Vissa starkare än andra. Men tänk på att ni har en massa nya minnen att skapa. Detta är bara slutet på en resa och början på en ny. Och vem vet vad den innebär?! Hoppas du snart kommer glädjas åt ert nya boende! Och ni vet att vi alltid finns om ni behöver hjälp. Vi kommer i september o hjälper er. STORT KRAMKALAS :)

2009-07-20 | 22:57:42
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback