Lördagen

Nu äter Algot jättemycket. Han behöver nog komma ikapp lite :).. Det blir bara typ 4 ggr per dag, men det är massor när han väl äter. Ett helt fat med grönsaker och lasagne med extra pasta slank ner ikväll och efter det ville han även ha lite yoggi. Lika mycket i middags. Till på det har han ätit välling två gånger idag. Det är sån enorm lättnad när man inte behöver bråka med honom om maten.

Iaf.. Igår då. Gick upp runt 9 och åt frukost och plockade upp lite leksaker. Sedan begav jag mig ut på 7km runda i löparskorna. Det blev intervaller och resten så försökte jag springa med enorma steg (måste sett väldigt kul ut) för att jag vill bli snabbare då da. Jag springer annars enormt sakta. Egentligen tror jag verkligen inte springa är min sport. Min kropp är helt enkelt inte byggd för det.. Inte heller areobics eller liknande. Jag känner mig som en en elefant i glashus.. Fotboll däremot, alla bollsporter samt boxning och sånna "killsporter" är mer i min smak. Där har jag alltid varit duktig. Jaja, man kan inte vara bra på allt så det är helt ok för mig. Jag har bestämt mig att vara nöjd om jag tar mig runt Gbg-varvet under 2,5 timme. Det kommer bli tufft, men är mitt mål o jag kommer vara så glad om jag fixar det! :).. Anledningen till att jag började springa och träna var ju faktiskt för att komma i form och gå ner i vikt, samt må bättre.. inte för att jag skulle bli snabb eller bra i just löpning. Å de mål jag hade är jag ändå på väldigt god väg att uppnå.

Runt middag kom iaf Camilla, PM och Leo. Jag hade precis kommit hem så det var att slänga sig i duschen :).. Algot och Leo busade. De skulle äta i omgångar och sedan gjorde vi tacopaj och åt. Algot sov och jag och Camilla fixade lite i photoshop. Tiden bara flög iväg kändes det som. Vi gick en runda på 8km på eftermiddagen. Så det blev 1,5 mil för mig idag. Skönt och nyttigt =)..
De stannade till ca 20.00 tiden och sedan blev det bara tv för oss. En jättetrevlig dag och Algot somnade snabbt som tusan, hur trött som helst efter allt bus med Leo =)


lek och bus


kamerasnack


Ute på promenad. Liseberg


Busungarna i trapphuset. När man åkt vagn länge är det kul att springa av sig lite ju


Kommentarer
Carro säger:

Har ni köpt kamera?? Kram

2009-01-11 | 21:29:54
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Anonym säger:

Tack för en härlig dag!!!

Skönt att han somnade så fort :-) det gjorde Leo med, slocknade i bilen.

Kram på er och lycka till med inskolningen.

2009-01-11 | 21:51:30
Mia säger:

Kikade runt bland bloggar och landade här.. Fick syn på din riktigt snygga tavla, om det är hos dig bilden är tagen vill säga.

Canvas tavlan i grönt över soffan. Det är familjefoto antar jag ??

VAR vänder jag mig om jag vill ha en sådan (med min familj på då s)

Så himla himla jätte mega snygg !!!



Tackar på förhand

2009-01-12 | 09:21:24
Bloggadress: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback