25 år!

Jaha..då är man 25. Känns väl sådär =).. dagen har spenderats på skolan i slutkritik på projektet efter frukost på sängen o en extra present av Peo (hade ju redan fått IFK biljetter för 3000 så hade inte precis väntat mig mer haha)..fick iaf en klocka som mäter tid, puls, hastighet mm att ha när man springer... Jag fick syn på Brenda på lunchen så käkade med henne o Anna, samt en tysk tjej. Hem och fick ett blomsterbud från Tina o Jahangir, TACK! blommorna var superfina... jag och Ida bytte presenter.. jag fick en väska, två scarfsar och ett snyggt linne. Mamma o pappa kom och vi fick mer presenter. Kom inte iväg ut förrän sent. klockan blev 21.30 innan vi landade på en mysig kinesisk restaurang i Vasastan.. vi satt kvar till de stängde klockan elva. Det blev jättegod mat,  vin och mamma, pappa, Carlos o Peo sjöng för oss hihi.. Efter en lång dag är jag nöjd o glad. Nu är det så skönt att oxå veta att projektet verkligen är över. Denna helg ska njutas av, för sen börjar nästa.. ah vad gött!!!

för övrigt har inte hänt alls mycket att rapportera från veckan som gått. Måndag satt jag på skolan till 4. Som tur var så satt Malin och Maria lika länge så jag kunde ha följe med dem hem mitt i natten o slapp gå själv. Tisdagen gick vi inte och la oss alls. Det blev ett heldygn på skolan. Kom 9 och gick hem 9.. då hade vi skrivit ut och mailat in allt. Hem o sova 2 timmar o sedan tillbaka för att bygga modell. Stannade till 20.00. Hem för att möta Ida o Carlos som kommit. Bygga modell till 1.. sedan sova igen. På skolan 7 och fortsätta med modell. Eftersom vi var enda med modell med oss till kritiken så fick vi klart börja. Gick bra. Fick både ris o ros, men överlag gillade de det. Det gjorde dock inte de två gästkritiker vi hade idag.. men men..smet iväg till stan på eftermiddagen, åt med Peo o köpte sen present till Ida.. hämta Algot på dagis och sedan fika med Anna, Emelie, Maja och Emmie på Talang.. sedan expressohouse när de andra stängde haha.. hemma vid 9 igen.. trött så det går knappt att beskriva

 nu ska jag sova. Imorrn blir en lång, men förhoppningsvis jättetrevlig dag!   

Kommentarer
Carro säger:

Att du har orkat! Sömn som är så viktig! Men va skönt att det är över nu. Du verkar även haft en bra 25-årsdag! KRAM

2009-04-25 | 13:18:39
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/
Sandrah säger:

grattis :)

2009-04-25 | 19:25:07
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Daniel säger:

Grattis! Ännu ett år att lägga på hyllan. Erfarenheter, minnen och allt roligt som man har varit med om (även trista saker så klart, men de behöver man inte tänka på så mycket) Grattis igen



Känner igen det dära med dygnsrytmen när det börjar närma sig projektavslutning. Lyckligtvis behäver jag inte engagera mig till denna nivån på jobbet men jag mins från skolans tid. Fy för..



Ha det gott å hälsa resten av familjen !!



// familjen berntsson ;)

2009-04-25 | 20:53:42
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Camilla & Leo säger:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!



MASSA KRAMAR FRÅN OSS!!!

2009-04-26 | 12:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback