Svart

Jaha, då har jag för första gången i mitt liv köpt en såndär färg till håret i affären (ja, jag vet att jag är bortskämd med både en mormor och en syster som är frisörer och aldrig behövt tänka på något som har med håret att göra själv..ännu mindre behövt betala för att bli vigjord i håret). Jag ringde självklart Lina för konsultation om vilken av alla färger jag skulle ta, men blev inte mycket klokare för det. Slutade med en Lóreal. Självklart fortsätter jag vara svarthårig ett tag till, för jag trivs gudomligt bra med det, men en blond utväxt är inte att rekomendera då man mer ser ut som hårlös där det ljusa tittar fram. Därför färgen nu då. Det blev faktiskt bra, man ser nog att det är lite hemmabygge, men det var ju första gången o allt :) , den har täckt all utväxt bra iaf, och det var ju huvudsaken. Så jag får väl vara nöjd då da!

Babysim idag igen var det. Gick toppen. Algot är sitt gamla vanliga igen, tack och lov. Vi kunde dock inte dyka med honom, då han fortfarande har ont i öronen.

jag har precis sytt gardiner, kuddar och städat lite, passat på mest man för en gång skull har lite lugn och ro här hemma. Igårkväll sprang jag igen, men idag fick det bli en lång powerwalk med Algot mest Peo satt vid datorn...förresten har min duktiga Peo oxå gått ner en massa nu. tror det är 7 kilo.. Han har inte lika mycket att gå ner, så han kan ta det lite lugnare, men det verkar som att det bara flyter på. Jahapp.. om man skulle hitta till sängen nu, mitt i natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback