fredag

Jag var så rastlös igårkväll att jag var tvungen att göra något. Så jag tränade lite intervall.. 5 km och så skiftade jag med lyktstolpar som gränser, sprang allt vad jag kunde, joggade eller powerwalk. Det kändes faktiskt som en ganska lagom träning. Nästa vecka vill jag verkligen vara helt frisk så jag kan tillbaka till boxningen! för där är ändå så enormt varierande och givande träning för alla muskler i kroppen :)..

Många som frågat hur många kilon jag har kvar att gå ner. Så jag kan väl säga det då. 19 är det kvar till min målvikt och jag hoppas nå dit, men om det verkligen inte går, så iaf 12kg till. Det är nog inga problem med lite vilja =).

Så..vad ska göras idag då? ska börja med att byta en blöja åtminstonde, för det luktar förbannat illa här! puh! Algot är mycket bättre idag. Märks verkligen att ventoline och pencillin gjort susen. Han behöll hela frukosten :) yeay!
Snart är det helg :) Fredagskvällar gillar vi!


Kommentarer
Vickan säger:

19kg är verkligen inget dåligt mål. Du får inte försvinna nu, lite reserver på kroppen är bra att ha. Vad duktig du är som tränar så mycket. Längtar med tills ikväll då maken anländer vid sju,då är det äntligen mysfredag. Ha en trevlig helg. Kram

2008-09-05 | 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback