Fortsatt kasst

Nu har jag börjat få ont i halsen och öronen. Känns lite motigt att gå upp på morgonen.. bläää.. tur vaknade inte Algot förän 8. Vi käkade frukost och somnade sen om till 11 haha.. välbehövligt. Feberfri Algot idag faktiskt. Kanske pencilinen agerade snabbt. Testade ventoline igårkväll på honom oxå och han reagerade snabbt med att sänka andningen och andades normalt hela natten, vilket ju känns helt underbart efter att man knappt vågat sova de senaste dygnen. Alltså på bättringsväg på alla sätt nu. Han har börjat bli tjurig för att han nog har väldigt ont i hals och öron dock. Han vägrar äta nåt annat än rinnande föda, dvs,  yoggi, fil och välling. Men det funkar ju bra ändå. Han får bara upp vartannat mål, så alltså kan han behålla endel o få känna sig mätt nu.

Varför är det så, att när man städat, så säger man alltid att man ska hålla det snyggt så man slipper slita så nästa gång man ska städa.. o så går det typ 3-4 dagar, så är det värsta katastrofområdet igen. Nu måste jag ta tag i disken, igen och sedan blir det BVC.. ska försöka att inte glömma tiden idag. Det får bli en promenad så jag får någon motion iaf. Har inte sprungit sedan i söndags och det börjar kännas i kroppen. Jag måste bara göra nåt.. förbannade förkylningar som aldrig kan försvinna.

Kommentarer
Vickan säger:

Förkylning är så jäkla drygt. Både för en själv och för de små. Tur att medicinen fungerade för Algot. Tänk om man hade haft någon som kom och städa till en lite då och då. Krya på er kramar

2008-09-03 | 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback