Ida på besök

Igår eftermiddags så mötte jag och Algot Ida på stationen. Det blev att handla lite och sedan hem. Efter det blev inte mycket gjort, tittade på tv och slappade. Vid 9 fick vi äntligen Algot i säng och satte igång att baka inför kalaset. Chokladmuffins med dumle (väldigt goda :D )..Jag och Ida skulle sedan avsluta kvällen med att titta på Kung fu panda, men efteråt fastnade vi i diskusion som ledde till annan diskusion o så vidare och så vidare.. Vid 4 sa jag att jag verkligen måste sova eftersom jag faktiskt har en son som kommer tvinga upp mig igen om ett par timmar. Fattar inte att vi alltid gör likadant när hon är här haha.. Som tur var sov Algot till 8 iaf =).. Idag är det presentinköp, lite bak och lite städning som gäller. Jahapp, om man skulle ta och duscha och vakna till lite mer ....

Kommentarer
Elin säger:

Vad din son sover läääänge! hihi. Mina är uppe kl 6 senast.

Din nya design på bloggen är jättefin, men jag måste ändå säga att jag har lite svårt för att läsa texten som hamnar under den röd/svarta "lappen". Får anstränga mig lite där =)

Kram!

2008-10-23 | 09:08:59
Josefine säger:

Åh dem muffinsen verkar goda, kan man få receptet? Är lite chockad idag. Moltas åt kl 22 igår å vaknade inte förrän kl 08:00 imorse. Måste blivit ngt fel.... :) men skönt var de hihi Fattar inte hur du orkade upp efter att varit uppe till kl 04:00...

2008-10-23 | 11:17:37
Bloggadress: http://fridahjoosefine.blogg.se/
Elin säger:

ja, det är den där namn-lappen jag menar =)

2008-10-23 | 13:14:04
Carro säger:

Har nu läst ikapp lite =) Hade gärna velat se den där situationen med flaskorna, haha =) Kunde lika gärna varit jag, fast jag hade skämts ihjäl!! Shiiit nu fyller snart Algoten år! Galet galet! Kram

2008-10-23 | 19:07:54
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback