jahapp

Jag tror (vet) det blir lite roligare att läsa ett inlägg när det är massa foto med, det är därför jag drar upp kameran vart jag än är och försöker få med dagens händelser på bästa sätt (det är ju oxå mycket roligare o lättare att minnas allt man varit med om, med foto, när man blir äldre och ser tillbaka på denna tid), även ofta utan att ens fundera över om det kanske är opassande i sammanhanget :D .. man har för längesedan passerat stadiet då man tyckte det var pinsamt att fotografera allt ens barn gör haha! ungefär i samma veva som man utan att bry sig, kunde sjunga alla barnsånger vart man än är bara för att hålla sin unge glad... Men i vilket fall som helst så har jag inte tagit några idag. Vi har mest varit hemma ändå.

Jag har städat lägenheten igen, det blir en riktig "röjning" åtminstonde 1 gång per vecka när man bor såhär trångt med en liten buse som kan liknas vid en jordbävning ;) ... Jag städade alltså, gjorde riktigt fint, gick och handlade och gjorde sedan middag till Peo kom hem och tände ljus och serverade. Ris, med vårrullar och wokgrönsaker belv det :)...Algot fick ris och kycklingkorv (en riktig hit) och fick förståss oxå ha mysigt med oss vid bordet =).. han pekade på ljusen nästan hela tiden. Tycker det är så facinerande. Vi brukar ju inte ha tända ljus allt för ofta heller på grund av att det blir 1000 grader i denna lägenhet då, samt att Algot ska titta o känna på allt utöver det normala (ja det oxå egentligen). Det var i vilket fall som helst väldigt trevligt. Algot slutade middagen med att vända upp och ner på sin tallrik av jasmin"superklibb" ris och slänga det ut över golvet och på sig själv. Efter att plockat det värsta ur hår, näsa, händer, body och byxor så fick det bli bad för honom. Peo fick fram med dammsugaren igen....

ah vad tusan, jag tar med några foto från igår istället. Min underbara kott älskar kameran ju!








Kommentarer
Elin säger:

Han är så sööööt! (Å väldigt lik dig!)

2008-11-21 | 08:39:22
Leo & Camilla säger:

Åhh han är ju ett sånt charmtroll!!

Så ledsen att vi inte kunde komma idag, vill ju så gärna träffa er!! Men vi får ta det nästa vecka när Leo är bra igen.

Kram på er!!

2008-11-21 | 11:31:18
Carro säger:

Va fina ni är!

2008-11-21 | 12:55:35
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback