Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt till Sam. Sofie kom o lämnade honom vid 8.30 och sedan busade vi, käkade, vilade och busade lite till.. Runt 12.15 kom Sofie igen. Då hade bägge ätit och Algot precis somnat, efter att Sam sovit en timme. Perfekt att man kunde ta dem en i taget sådär. Nu har jag alltså testat på hur det känns att ha två barn hemma själv haha.. det var ganska hektiskt faktiskt, samtidigt som kul och de var så snälla så det var inga problem. Vi käkade lunch när Sofie kom och begav oss sedan alla 4, ut på stan för lite shopping. För att sammafatta dagen, så har den varit riktigt bra!

Nu ikväll så har jag fixat lite här hemma, packar och gör i ordning inför morgondagen. Tidigt ska jag möta mina bejbs, Anna och Åsa, på stationen o sen drar vi till huvudstan för att hälsa på Emelie som ju lämnat västkusten nu. Två heldagar med gamla tjejgänget. Det ska bli så galet skoj! hoppas på bra väder oxå. Nåväl, om man ska komma i säng i någorlunda vettig tid så får jag nog sätta fart!








Kommentarer
Emma säger:

Hoppas att du har det riktigt bra i staden!

2008-11-29 | 21:07:29
Bloggadress: http://valkommentillminvarld.blogspot.com/
Carro säger:

Hur va det i Sthlm då??

2008-12-03 | 22:41:37
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback