En potta rikare

idag vaknade kottis kl 6 och ville upp.. han är som vanligt inte hungrig på morgonen utan vill bara upp för att leka och upptäcka världen. Jag satte honom upp i sängen och hoppades han ville sitta där en stund, men så var inte fallet.. så efter ännu en jobbig natt fick jag pallra mig upp lite halvdöd. Satt vid datorn och lät honom leka i gåstolen o på golvet ålandes runt bland allt skit ( ja det är stökigt som om en orkan har gått genom lägenheten när han har varit i farten).. vid 8 så dök vi i säng igen bägge två och sov till tio.. och jag som skulle vara på stan kl 11.. fick upp o slänga på oss kläder, ge honom mat, av med kläder och byta bajsblöja, på igen.. sedan käka själv o iväg. Sofie och Sam mötte oss på stan. Jag köpte näääsdroppar! =).. så denna natt ska förhoppningsvis gå mer smidigt. Vi fikade iaf och gick lite i affärer.. sedan åkte de hem och jag åkte med kottis till Ikea. Köpte ett bordtillägg till barnstolen vi har och lite fler matskålar + plastglas eftersom Algot helst vill dricka vatten ur vanliga glas istället för nappflaska eller liknande... köpte även en potta =) hihi.. därefter köpte jag en mjukglass som algot oxå fick smaka på. vi hade en riktigt trevlig eftermiddag tillsammans jag och han. Vi mötte upp Peo när han slutade jobbet, med sallad från paprika. Åkte hem och åt och Algot somnade ganska snabbt, krasslig som han är. Ikväll var det kvartsfinal i hockey som alla intresserade vet.. vilken rysare!! hur härligt som helst.. och vilket vinnarmål vi la in tillslut då! nej, man kan verkligen inte vara besviken över den matchen iaf! nu ska jag titta på die hard.. det är nostalgi ut i fingertopparna. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback