En liten film :D

Algot har äntligen börjat sova hela nätter. Får se hur länge det varar men just nu så njuter jag av att han sover ca mellan 20.00 0ch 06.00 utan att vakna och vilja ha mat. Det är helt perfekt ju. Idag ringde Sofie och frågade om vi vilje förlja med till Ikea..så efter att jag diskat och städat så stack vi till stan och mötte Sofie o Sam vid 12 tiden. Tog 43an till bäckebål och shoppade loss en stund. eller ja, vi käkade lunch och gav ungarna mat =) haha.. jag fick med mig en termos och fyra djupa fat iaf. Vi åkte om Backaplan på väg tillbaka och tittade på babyproffsen. När Sofie åkt så gick jag och handlade blöjor och lite mat åt kotten. Sedan åkte jag hem, trött, men nöjd. Det var en härlig dag. Nu har vi käkat middag och ska väl snart försöka somna kottis.
 
Peo har satt ihop en liten film på Algots krälande runt i lägenheten. Han började ju med detta för nån vecka sedan, men nu har vi iaf lyckats få det på film alltså. Enjoy:






Kommentarer
Daniel o Victoria säger:

Å vad härlig film. Man får börja hålla koll på vad som ligger på golvet nu då ;) Dröjer inte länge till han är uppe å springer rundor. Duktigt av Algot att sova hela natten. Detta längtar vi verkligen till att Wanda börjar med ...
Ha det gott och tack igen för paketet. Kunde dock varit ett annat motiv på nappen
;)
;D
Kramar !!!

2008-05-20 | 20:58:59
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Emma säger:

Vilken fin film, OH va gott!!!!

2008-05-20 | 22:26:57
Sandrah säger:

Han är så duktig!!

2008-05-21 | 22:16:46
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se
Emmy säger:

Såååå söt han är när han krälar omkring likt en berusad groda=)

2008-05-22 | 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback