Igen!

Idag kom Sofie o Sam och hämtade mig o kottis kl 9.. Så bar det av till Ullared, igen! haha.. var inte alls längesen jag var där. Men eftersom Sofie o Marcus har fått låna bil 3 veckor nu så får de ju passa på att köra ärende och annat skoj.. och jag är ju inte den som tackar nej till lite shopping! haha.. så i vilket fall som helst hade vi bägge småkillarna i samma vagn eftersom inte bägge vagnar skulle få plats på vägen hem sen =) hihi.. så blev Algots vi hade med oss eftersom den e lite större. Där satt de bra o busade me varann.. de satt i bärselen me lite så att den ena kunde vila lite o så.. köpte iaf en hel del även denna gång. träningsbyxor, ett underställ, sport bh, trosor, strumpor och mössa till mig och så en tröja, slips, boxer o strumpor till peo.. byxor, overall, mössa, nappar, nappflaska, och andra små saker till Algot och sen lite presenter köpte jag till folk som fyller år i maj.. vi har så himla många så bäst att börja i god tid. jaja.. vi åkte iaf hem redan vid 3 igen. Det var en alldeles lagom dag där. inte för lång och inte för kort. Man blir ju rätt trött efter ett tag. Dessutom fick inte småttingarna riktigt ro eftersom det var så mycket att titta på. Algot åt knappt ingenting och sov bara jättelite... därför somnade både Sam o Algot nerklämda vid sidan om varann i vagnen på vägen ut =).. de sov hela vägen hem och inte ett klagomål. när vi kom hem var dock Algot superhungrig. Nu ska jag ta o göra lite käk, sen ligga på soffan hela kvällen =)

Kommentarer
Vickan säger:

Vad kul med Ullared. Vi ska dit en runda i april, det ska bli kul och handla till mini. Daniel får köra runt mig i kundvagnen om benen sviktar hihi. Kram

2008-03-10 | 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback