Barfota utan strumpor och skor...

Algot sov i sin säng hela natten!! det hör inte till vanligheterna. Jag tror dock det beror på att jag är bortskämd och inte han. Känns mycket lättare att ha honom bredvid sig så man bara kan skjutsa in nappen när det låter =). Eller att man hela tiden kan höra att han andas. Sen han hade RS har jag varit så orolig att han inte kan få luft så jag har helt enkelt knappt vågat lägga honom från mig. Men Algot sov iaf som en prins i sin säng, och jag sov gott, jag oxå som tur var. När Peo gick så vaknade Algot och då tog jag ner honom till mig iaf. Vi låg o pratade en stund och sedan slocknade vi bägge igen. En härlig morgon var det. Solen skiner idag oxå. Vilken känsla jag fick...det går mot vår och sommar!! mot ljus, värme och semestertider...mot grönt gräs, utslagna blommor och träd, forsande bäckar och utecafé. Ja, jag älskar sommar!  Att få gå utan jacka, mössa och vantar.. bli lite solbränd, ligga på stranden och götta sig. Har redan planerat att vi ska göra picknickkorg och sitta i slottskogen, mest Algot kan krypa kring i gräset och leta insekter hihi.. titta på djuren i slottsskogens zoo, äta glass på liseberg och kanske åka iväg på en liten resa, antingen i sverige eller utomlands. Jag njuter av nuet oxå, det nykomna fina vädret och att jag slipper asa mig upp till jobb/skola var morgon, men idag längtar jag till sommaren!



image140






























Kommentarer
Carro säger:

Nice bild! Och visst är det härligt att vi går mot sommar =) Bara vetskapen om det gör det lite lättare att asa sig till jobbet ;) KRAM

2008-03-03 | 15:33:08
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback