Vad händer?

igår var en lugn dag. Peo gick upp med Algot tidigt och lät mig sova. Vilken njutning! jag stannade nog under täcket till närmre 10.30. Tack underbara Putte!  därefter blev det lite film och en god frukost. Soffpotatisar förblev vi till runt 3. Då plockade vi upp lite här hemma efter vår tornado, även kallad Algot. Han har ungefär samma hastighet och förstörelse som en sådan iaf, fniss! Därefter promenerade vi en lång runda med Fredrik och stannade på Focus och handlade inför kvällen. Kom hem och gjorde Tacopaj, samtidigt som vi kollade på Beethoven. Jag såg den när jag var liten men hade glömt hela filmen..trevlig iaf.. kvällen fortsatte med fotboll såklart. Holland mot Ryssland. Nervös som ett nervvrak satt jag och väntade på det dära Holländska målet i övertid... men det kom ju aldrig.. istället det tredje målet för Ryssland.. Arsjavins tunnel på van der Sar... det ska man väl inte lyckas med? jaja.. det är bara att bita ihop. Inte ett enda "topp" lag har gått vidare till semifinal ens, vad är det som händer i detta EM egentligen??.. eller jo.. blir ju Spanien eller Italien ikväll.. ska bli spännande iaf. Go go Spanien!  blev lite film därefter oxå..Fredrik stannade till ca halv 2.

idag gick jag upp tidigt med gotten. Peo får sova idag och han gör det än. För en kvart sedan somnade Algot igen även han.. så nu sitter jag här i min ensamhet - lugn och ro - och skriver lite. Man får passa på att njuta mest man kan. När Peo vaknar ska jag rasta mina löparskor en runda i regnet. Måste verkligen ha nya sådana oxå.. det klämmer i tårna.. varför ska man få större fötter efter graviditeten oxå? vet fler som fått det.. trodde ju fötterna skulle "sjunka" tillbaka till vanlig storlek igen efter bebben ploppat ut! hmm... vet vilken Algot fått sina något klumpiga fötter från iaf.. men nämner inga namn =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback