Dagen i rosa

Igårkväll var då sista kvartsfinalen i EM.. Spanien mot Italien som säkert de flesta vet =).. äntligen en man hejar på som går vidare. En riktigt, riktigt tråkig match, med ett desto mer spännande slut. Straffarna klarade Spanien alltså snäppet bättre än de regerande världsmästarna. Jaja. iaf.. sprang som jag skrev att jag skulle. Men jag väntade inte till Peo kommit upp för det tog för lång tid. Orkade en lite längre runda.. jippie!! :) man börjar känna lite skillnad iaf. 5 kilometer är det nog nu typ.. Snart kan man kanske öka lite mer dramatiskt. Målet är en mil i höst... september kanske.. sen får det bli 1,5 till jul och slutligen 2,1 mil lagom till maj =) haha.. jag ska klara det.. jag SKA!! skadar inte om jag bara råkar gå ner sådär 20 kilo till på köpet ju...

Idag har jag ägnat dagen åt att sy. Har sytt en kjol och ett linne i ganska chockrosa färger. Hittade lite kläder som knappt använts alls.. det var kläder som jag köpt i USA för typ 6 år sedan som bara legat i garderoben.. en kjol klippte jag sönder och använde tyget till linnet och en tunika som syddes om till kjol.. Ganska lyckat tycker jag nog ändå... för att vara jag som gjort det. Man kan ju inte bli proffs på direkten! =).. hihi..   


Kommentarer
Emma säger:

du är ju jätteduktig, avis

2008-06-23 | 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback