Bus i parken

Såå... jag käkade middag och begav mig sedan med kotten till Slottskogen som jag skrev i morse att jag skulle. Vi hade en filt med oss och slog oss ner i skuggan. Där låg vi ca 1,5 timme o bara busade och njöt av det fina vädret, samt tog en himla massa foton såklart. Algot lekte med sina saker och lyssnade på musik på min mobil o var på strålande humör. Jag tror han oxå var glad över att få komma hemifrån lite.

Efter det så tog vi bussen till stan och jag letade kläder. Detta var inte alls lika populärt hos Algot. Han var jättearg när jag skulle prova.. han blev underhållen på vissa ställen utav expediter =), men det räckte inte till tillslut, så jag fick ge upp utan att få med mig något hem. Väl hemma gav jag Algot mat och sedan somnade han som en sten på ett täcke framför tvn. Lilleman var nog trött av alla intryck.. han sover inte lika bra i vagnen som han gör hemma på golvet.. det låter kanske udda, men sådan är han. vagnen är verkligen ingen hit!



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback