Bad och fika

Badat idag. Var med Camilla och Leo, Jenny och Nelly på Vallhallabadets familjebad. Tog Algot i bärselen för det skulle vara skönt att slippa vagnen tyckte jag, men min rygg fick nog ångra det.
Hans badbyxor som vi köpte när han började babysimmet i februari (3 månader gammal) passade förvånandsvärt nog än. Känns dock som att det är dags att köpa nya inför nästa period av babysimmet som sätter igång i Augusti. I vilket fall som helst så blev det ett långt bad. Tror nästan det blev uppåt en timma. Algot tränade lite på att dyka. Instruktören på babysimmet rekomenderade verkligen att man skulle träna lite med dem själv eftersom det var så långt uppehåll nu över sommaren, så jag kände mig flitig att jag nu gjort det  :D...
 Alla tre bebbar tyckte det var jättetrevligt att bada och vattnet var varmt o skönt. Efteråt var de dock helt slut. Vi packade ihop oss och begav oss till avenyn för att ta en fika på Condeco. Där satt vi i solen i nästan två timmar och snackade. Var lite trist att de inte hade barnstolar där för jag hade ingen vagn ju, så Algot fick sitta i mitt knä hela tiden. Utkörd som han var, så somnade han i min famn och sov en bra stund. Mysigt, men kanske inte så bekvämt för honom.
Nelly och Leo sov iaf gott i sina vagnar =). Nelly charmade oss sedan med sina coola solbrillor och härliga skratt då Camilla busade med henne. Vi avslutade eftermiddagen med att gå i ett par affärer. Därefter åkte jag hem och Peo märkte att jag brännt hela ryggen, så har en fin bonnabränna nu! =) haha.. jaja, nu blir det packning. Ännu en trevlig dag är förbi! :)

    


Kommentarer
Sandrah säger:

Åhh vi har tänkt åka och bada hur länge som helst nu men det har ju inte blivit av, lite träligt =/

2008-07-23 | 07:16:29
Bloggadress: http://sandrah.blogg.se/
Camilla säger:

Tack för igår det var super kul!!! O algot var ju hur cool som helst när han dök o plaskade :-)

Kram på er o ha det underbart i skåne o på husvagnssemestern!

2008-07-23 | 15:09:28
Vickan säger:

Vilka tuffa bilder. Flickan i solglasögonen slår ju allt i söthet :-)

2008-07-23 | 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback