Promenad och MVC

I onsdags så klädde jag mig varmt och gick ut i blåsten. Promenerade ner till stan och letade bikini eftersom vi ska gå på babysim om ett par veckor. Jag hittade klart ingen. Jag som hade stora bröst innan har självklart ännu större nu när man ammar. och det fanns helt enkelt ingen bikini som passade. Om man hittade rätt kupa, så var de så stora i omkrets att man kunde ta den ett halvt varv extra runt sig =)..(bara Panos emporio som har så stora så inte i många affärer och är ju fel säsong oxå) så frustrerad gick jag istället och tittade på saker till Algot. Jag gick över bron till backaplan och fortsatte där. Hittade tillslut en jättefin mobil till vagnen. Det blev med tummen på för jag tycker han är så oerhört söt  hihi.. sedan hittade jag även ett par fina badbyxor till Algot men de köper jag nästa omgång för jag ville höra vad Peo tyckte först :)... det blev iaf att vi var ute och gick i 2,5 timmar... förfriskande, men oj vad trött man var!

igår regnade det konstant så fick bli att vara inne. Jag gjorde en pastagratäng tills Peo kom hem och den blev så himla god så den får man göra fler ggr. Trodde inte det skulle bli så bra för, let´s face it jag är en usel kock! =).. men men träning ger färdighet heter det ju =).. 
 
idag var jag då äntligen på efterkontroll på MVC. Skulle ju varit där redan 19e dec, men åkte ju till skåne istället. Iaf så var allt toppen. jättefint läkt så det var ju skönt! tog oxå cellprovet som man tar första gången när man e  23.. var tur att man kunde göra det i samband med att de ändå skulle göra undersökning annars hade man fått asa sig till en helt ny barnmorska och ställe för att det göra det testet om typ 2 veckor. Fick kallelsen igår av de andra så var bra tajming. =)

åkte hem och somnade på soffan tills för en timma sen. så nu ska jag göra mat till Peo och sen blir det fredagsmys. vad härligt!

Kommentarer
Sandrah säger:

Mums, pastagratäng lät inte helt fel :)

2008-01-16 | 11:02:51
Bloggadress: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback