Möte med Alfons :)

Idag gick Algot upp kl 6.. ojoj vilken trött mamma jag var.. inte van vid sånt. Vi gick upp och käkade frukost med mamma o pappa o Algot fick välling för han visade tydliga tecken på att sömnen inte var färdig än.. efter typ en timme så gick vi och la oss igen..sov till 9.. seda blev det fart. Var hos Angelina och Alfons kl 10. Roligt med en kompis att leka med. Alfons var något livrädd för Algot till en början. Första timmen hängde han på mamma Angelina så hon knappt kunde lämna rummet en sekund.. men efter lussefika och en stund att vänja sig vid vilden (Algot) så lugnade han sig och de hade jättekul tillsammans. De busade och knuffades o kramades och Alfons körde Algot på en bebiscykel. Jättetrevligt att träffa dem igen var det iaf. Jag träffade Alfons senast i maj, så han hade verkligen vuxit!! helt otroligt vad tiden går fort.

 




    

Vid halv 1 gick vi hem o åt.. sedan sov Algot till 15.30.. då väckte jag honom, för annars hade han nog bara fortsatt sova o sova. Han var sååå trött.. men vi begav oss iaf ner till min mormor o morfar. Där ställde han upp överallt, o busade som tokig. Han och mormor dansade och så sjöng vi imse vimse. Mamma hämtade oss efter jobbet och vi begav oss hem. Mat igen och sedan lite tv innan jag satte mig vid datorn. Ännu en trevlig dag till ända.




dansa dansa

Kommentarer
Peo säger:

Ja han kan skrämma livet ur de felsta.. :S Jag är livrädd för honom!!

2008-12-18 | 14:16:06
Bloggadress: http://www.kompez.se
Daniel säger:

Det tror jag inte på Peo ;)

Är det bara Hannah o Algot i Skåne? När slutar du jobba?

2008-12-19 | 12:57:02
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com
Vickan säger:

Han är så söt, alltid så glad var han än är. Du får lära han lite göingska nu när ni är hemma. Hur går det med praktiken? Jo dansband är faktiskt bra men inte alla låtar så klart :-)

2008-12-19 | 18:40:03
Bloggadress: http://danielberntsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback