Shopping

Igår var det stämt träff med Sofie och Sam i slottskogen kl 12. Första gången vi sågs sen i början av sommaren. Förkylningar, semester och annat har kommit i vägen, så det var verkligen på tiden nu tyckte vi. Det blev en lång promenad runt om i parken. Efter en stund på lekplats samt fika på Linné, så promenerade vi till villervalla och inhandlade en ny body och mössa till Algot. Sofie köpte likadan mössa till Sam... eller ja, det var jag som härmades för hon hittade den först =) hiihi.. Mötte peo på korsvägen när han slutade jobbet o så handlade vi mat för veckan. Köpte en finfin orkidé till sovrummet oxå =).. börjar bli riktigt snyggt här hemma nu! 
Iaf avslutades kvällen med en runda i löparskorna. Hade haft mina egna o gått i hela dagen och fått galet skoskav, så jag fick springa i peos, men det gick bra ändå hihi.. trodde att jag kanske sprungit 4-5 km eftersom jag inte kände mig trött, men när jag kollade upp det visade rundan 8,1 km, haha.. det var ju inte fy skam. Hade ett riktigt flyt på löpningen igår, men kan kanske bero på att jag haft uppehåll sedan onsdags eftersom jag fick så ont i benhinnorna och var tvungen att vila. Det är så skönt när det går så lätt att träna, och när man kommit över gränsen från att vara jobbigt till att vara ett måste. En härlig kick när man ser vilken skillnad det gör.

Idag har jag varit på stan igen. Fick lämna lunchen till Peo för han glömde den på byrån innanför dörren, så då tänkte jag att jag lika bra kan kolla läget lite. Jag köpte äntligen tyg till att sy gardiner. Ska bli så roligt med lite ombyte. Dessutom köpte jag en grön mys-tröja till hösten. Aja... Får se om Algot vill vakna nu. Middag på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback