Trött

Gäääääääääsp! Natten blev inte lång sömnmässigt. Algot har varit jätteledsen och inte kommit till ro. Var vaken till 3 och försökte trösta i omgångar innan han slutligen somnade mellan mig o Peo. Peo gick upp halv 6, eftersom han ska till Skövde idag för att hjälpa nya butiken komma igång med datorer. Då vaknade Algot oxå och var redo att gå upp. Alltså måste mamma oxå upp.. så här sitter jag och försöker hålla ögonlocken öppna. Pust! undrar hur Algot ska vara idag då. Sen han gick upp så har han klämt sig i toadörren på nån konstig vänster och sedan klagat över maten och slängt leverpastejmacka över halva köket. Allt i hans omgivning verkar vara pest just nu..  En ny tuff utvecklingsperiod på väg kanske?  eller e han bara lite nedstämd för att jag är det..jaja, i vilket fall som helst blir det nog tv-soffan idag. Det ska sovas så mycket som möjligt.

(Dessutom har vår kamera nog pajat, för vi kan inte få över fotona på datorn. Den är full oxå! fasen, jag är ju beroende av den. Det är iaf därför har jag tyvärr inte kunnat bjuda på några bilder senaste dagarna..får se om peo kan lösa det ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback