regn

Idag vaknade jag sent. Peo tog Algot imorse så jag fick sova. Underbart ! Sen började vi städa endel. PM och Camilla ville käka middag på stan, så vi lämnade städandet för något mycket roligare! :).. åkte ner o möttes på Heden. Martin var oxå med. Gick till Jansens och käkade gott gott! Leo och Algot busade lite och bägge har växt hur mycket som helst. Snart ska de nog springa omkrig och jaga varann och sånt skoj! :).. Det blev även en fika vid trädgårn och sen gick vi en runda på stan eftersom det är kulturkalaset denna veckan och massa folk o ståhej i centrum. När de åkt hem i ösregnet så tog vi skydd på stadsbiblioteket. Passade på att äntligen hämta ut den gratis bok man får till sitt barn av Gbgstad. Vi skaffade oxå lånekort om det skulle behövas någon gång hihi. Har precis kommit hem nu efter en trevlig dag.
 
Såg att Algot nu har fått sina två framtänder. De har synts precis under tandköttet i ett par veckor och vi har undrat när de ska titta igenom. Jag vet inte om det var idag, men såg att bägge nu är utanför iaf. Han har börjat gnissla tänder och det är vidrigt att lyssna på. Jag hatar sånna ljud =)

sist men inte minst så fyller storasyster år idag. GRATTIS LINA på 26-års dagen!!!

   

Kommentarer
Vickan säger:

Låter som en mysig dag.Hur gammal är Algots kompis Leo? Tänk vad det ska gnisslas när han får tänderna där nere med :-)kram på er

2008-08-12 | 21:23:26
Carro säger:

Jag saknar ert sällskap. Hoppas verkligen vi ses snart. Vill oxå gå rundor i gbg o käka gott o mysa o sånt. Kramar!!!

2008-08-12 | 21:36:27
Bloggadress: http://carolinus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback