Grattis min älskling!

Idag fyller världens goaste, bästa,underbaraste människa år, nämligen min PEO!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS till min älskling!!!!!!!  Han blir 23 idag och jag ska göra frukost på sängen till honom om några timmar. Just nu är jag precis färdig med två rulltårtor som ska bli födelsedagstårta att bjuda på på jobbet "imorrn". De hade tydligen någon tradition att den som fyller år ska ha med sig nåt till fikan.. så jaja..fyllde en med sylt och en med chockladkräm.. ska ha grädde, persika, banan och chockladkross på toppen sen =).. hoppas det blir smaskens!  jag har bakat chokladbullar oxå och "imorrn" blir det kanelbullar. De ska jag frysa in så jag har att bjuda släkt o vänner sedan när alla ska hälsa på oss o liten när han har kommit till världen. Så tänkte jag att jag blir färdig till det om jag gör så att de får imorrn osså. Jaja, e rätt trött nu efter att ha bakat i 3-4 timmar  så nu ska jag sova så gott det går =)...osså ska jag ge min älskling en puss för han ligger inne i sängen och sussar så gott o är så sööt! :)

Kommentarer
Carro säger:

uppdatera uppdatera uppdatera!!! =) =)

2007-09-28 | 15:30:49
Bloggadress: http://www.carolinus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback