En vanlig vecka hos mig

Onsdags så gjorde jag inte mycket alls. Fick upp en hylla, tavlor och mobilen till bebisens hörna så där blev jättefint. Peo spelade bandy med jobbet så han var inte hemma förrän vid 7..

på torsdagen var jag hos sjukgymnasten igen. somnade när jag fick akupunktur för det är typ enda gången man kan bli helt avslappnad.. ah.. sen stack jag iaf hem och tvättade alla bebissaker. Så nu e allt färdigt för användning. tvättade även täcke och kudde o allt sånt bara för att vara på säkra sidan.. lät dock madrassen va för den fick inte plats i maskinen =) hihi.. sen åkte jag iaf till Siba o mötte upp peo när han slutade. Fredrik var där och skulle hämta oss. Tryckte in oss tillsammans med Ola o Kenneth i bilen och Fredrik skjutsade dem till korsvägen först.. sen körde vi ut till Partille. Denna gången gick det bättre för peo att fixa datorn. han fixade allt de behövde hjälp med o lite till =).. vi käkade köttfärspaj som var smaskens och så busade jag klart med söta lilla linnea en hel del oxå.
Kollade lite på tv och snackade och åkte sedan hem vid 22.00..

igår var en seg morgon. jag gjorde mest ingenting..o ojojoj vad det regnade..åkte iväg till BM på återbesök vid 14.30. Tog prover och det såg bra ut.. alltså ingen havandeskapsförgiftning!!! åh vad glad jag var!!!! =).. värdena hade gått ner igen och BM trodde det berott på nån temporär stress eller något.. jag vet inte vad det skulle kommit av, men ändå =).. skönt iaf! men blodvärdet hade dock sjunkit!!! trist men sant....inget som hjälper. får väl vänta tills lillen kommer ut helt enkelt. Efteråt gick jag och köpte sista presenten till peo och därefter åkte jag hem. På kvällen var jag o Peo med hans fd klasskompis Fredrik och en till o åt på kinaresturang.. fy vad mätt jag blev =).. efter det stack vi till 4gott o köpte lite gottis! =).. o sen hem o tittade på tv..

idag skulle jag ha slipat möbler men det blåser så det e inte klokt.. får nog bli inne.. sortera något eller sy kanske.. får se vad man orkar göra..trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback